Thursday, April 5, 2012

Yeah! (:

Assalamualaikum :)


Aku dapat call dari Speedmart! Alhamdulillah. YEAHHHH! Dia call aku dan Naza untuk interview jumaat, 6hb April ni :) Weeeee~ Bestnya! Kalau ada rezeki, dapatlah aku bekerja and dapatlah duit sikit for next semester nanti (: Woo hoo! Aku diberitahu oleh senior aku yang sem 3 nanti perlukan lebih banyak duit and memandangkan aku nak ambil subject photography for subject elective untuk part 3 nanti, so aku kena usahalah nak dapatkan duit untuk beli camera! Haha. Impian aku sekarang ni untuk dapatkan camera! Hee.


Aku lebih prefer camera Nikon sebab selama ni aku pinjam kawan-kawan aku pun Nikon jugak cause Canon banyak botton je aku tengok. And kebanyakan kawan-kawan aku guna Nikon. But aku terasa nak beli Canon pulak sebab gambar dia lebih sharp berbanding Nikon. Kalau aku berjaya kumpul duit untuk mencapai impian aku ni, aku bersyukur sangat-sangat. Aku dapat lappy pun aku dah bersyukur but aku nak belajar lebih lagi, aku kena ada camera. Tak kan lah nak pinjam orang punya lagi. Malulah aku >.<


Aku sebenarnya tak berapa tahu pasal camera ni semua. Member-member yang banyak ajar aku dan tak lupa juga kepada buah hati ku, KAMAL 'ARIFF, yang sentiasa menambahkan ilmu pengetahuan aku tentang banyak benda yang aku tak tahu. *Terima kasih sayang :) Saya tahu awak tengah baca ni sekarang, so, thank you so much biyy <3 Muuuaahh!




Inilah D60 :) 

Ini pulak D90 (:


Ni pulak, Canon. Aku tak tahu pun ni jenis apa. Aku ambil je xp


Hee. setakat yang aku tahu pasal camera Nikon adalah, D60 and D90 :) Aku pernah nampak D1500. Kalau tak silap akulah. Yang aku aim nak beli adalah Canon but aku satu apa pun tak tahu Canon macam mana. HAHA! Aku harap sangat dapat camera ni sebelum naik next sem. Doakan aku dapat you guys! Thanks! Aminnn :)


One more thing! Kalau aku dapat salah satu camera di atas, aku nak beli lens and flash camera pulak HAHA




Ini lens :)



Ini dan ini pulak Flash Camera. *aku tak tahu apa nama dia, aku main panggil je.



Assalamualaikum (:

No comments:

Post a Comment