Saturday, October 27, 2012

Rindu ;(



Assalamualaikum,

Aku rindu KAMAL 'ARIFF! Kamaaaaaaaaaaaaaaaaaal, bila kita nak jumpa? Bila? Bila? Bila? Haihh. Dah seminggu tak jumpa, macam dah setahun je tak jumpa. Haha. Aku dah biasa dengan dia kat UiTM, so, setiap kali cuti sem je, dah tak jumpa selalu. Rumah kiterang bukan sebelah-sebelah pun. But Alhamdulillah, rumah kami area KL jugak. Senang jugaklah nak jumpa. Kami ni dah lah tak ada kerja. Belajar lagi. Manalah nak dapat duit. Tak ada duit, tak dapatlah keluar. Bila tak dapat keluar, tak dapatlah jumpa. Bila tak dapat jumpa, RINDU LERR! haha.

Hari tu, kiterang tiba-tiba cerita pasal siapa habis belajar dulu. Aku sampai sem 5 je, InsyaAllah. Dia? Sampai sem 6. Tak sampai hati pulak aku nak tinggalkan dia 1 sem lagi kat Perak tu. Aku ni dah kuat jealous! Macam-macam aku fikir kang bila dia tak ada dengan aku. Tapi sekarang jealousy aku ni dah stabil. #rasanya. HAHA. Aku percaya dia. Dia tak akan tergamak nak curang dengan aku. Aku je lelebih. Rindu nak makan sama-sama nanti. Pergi Bandar U sama-sama, naik bus sama-sama, pergi pasar sama-sama, temankan pergi studio, buat kerja sama-sama, study sama-sama, photo shoot sama-sama, gelak sama-sama, gurau sama-sama, AAAARRRRRGGGGHHH! Rindunya nanti! HOHO. Mak cakap, biarlah dia teruskan belajar tanpa aku kat sana. Sekejap je pun. Fuhhh, kena fikir positive jelah sekarang. Lebih spend time dengan dia nanti (: 

Kepada biyy, saya sayang awak. Saya sentiasa doakan semoga kita kekal bahagia. Semoga Allah S.W.T menerima kita dan semoga kita berkekalan sehingga ke akhir hayat. Amin (:

Assalamualaikum :)



No comments:

Post a Comment