Saturday, October 27, 2012

Malas

Assalamualaikum (:

Aku sekarang dah tak guna sangat blog ni. SANGAT JARANG. Entah kenapa pun aku tak tahu. Semua cerita aku, aku luahkan dekat Kamal 'Ariff. Bagi aku, dialah best friend and boyfriend aku. Aku rasa selesa cerita semua senang susah aku dekat dia. May be dia jelah faham aku. Mak pun relax je. Okay je aku dengan dia. Setiap kali aku couple dengan someone, mesti dorang akan tinggalkan aku. Aku sedih but aku still tak give up macam tu. Setiap kali aku start couple dengan orang tu, mesti aku akan fikir aku nak teruskan relationship aku dengan dia sampai aku kahwin. Tapi apakan daya, dorang TAK NAK aku. May be dorang takut sebab aku jenis yang terus serious in relationship.

HAHA, nak buat macam mana. Aku suka fikir jauhhhhhh~ Hihi. Actually, aku start guna blog ni dari seorang kawan baik aku yang dah pindah pi Terengganu tu haaaa. Aku ada best friend pun, tak lama. Kejap je dah pergi tinggalkan aku. Macam kawan aku pindah Terengganu tuu. Yes Dee! Its you! Hoho. Aku dah tahu yang dia akan pindah sebab dia dah mention banyak kali just tak tahu bila je. Nasib lah lepas habis sekolah Dee pindah, kalau tak, macam manalah aku survive kat sekolah tu. Haha. Dee banyak persamaan dengan aku. Kiterang senang sangat tersentuh. Dah lah kami dua-dua kecik. Eloklah tu kan Dee? (:

Aku nak cerita pasal aku malas nak share dalam blog ni tapi last-last aku end up dengan cerita pasal BFF aku pulak kan? HAHAHAHHA. Syok pulak taip ni. Hehe. Ada masa lagi, aku post lah. Okay? Terima kasih. Bye.

Assalamualaikum :)

No comments:

Post a Comment