Tuesday, November 6, 2012

STS (:

Assalamualaikum (:



Semalam, aku pergi STS ( Success Training Seminar ) di Seri Pacific Hotel, Kuala Lumpur. Banyak benda aku belajar actually. Ramai orang dah berjaya dalam Herbalife ni. Kata-kata dorang semua membuatkan aku rasa semangat nak guna Herbalife and nak bagi family and kawan-kawan aku guna product ni. Bagi aku, Herbalife bagus sebab Herbalife mampu mengubah hidup seseorang tu. Macam kata-kata dari speaker semalam, ORANG-ORANG YANG LUAR BIASA. Macam-macam cerita dorang aku dengar. Macam-macam cara dorang ajar. Dan macam-macam benda baru yang aku belajar.

At least, cuti sem ni, aku tak membazirkan masa aku dengan tidur makan je kan? HAHA. Aku kena ubah waktu aku tidur sekarang. Kena tidur waktu yang betul. Aku tengok orang-orang kat sana semuanya cergas even though orang tu dah pencen, dia still active. Bertenaga. Dorang buat aku lagi bersemangat tentang Herbalife ni. Bila aku balik je, aku tak sempat bukak tudung lagi, aku bercerita macam-macam kat mak aku. Mak aku sokong aku. Mak aku senyum. May be mak aku suka apa yang aku buat. Terima kasih mak (:

Btw, korang ingat lagi entry aku cerita pasal Firdaus Bob dari cerita Masterchef Malaysia Season 2? Time aku pergi seminar semalam, aku sempat lagi tangkap gambar dengan dia. Wahhh. Suka! :)



Haha. Handsome kan? Dia dah kahwinlah! HAHA. Bye (:

Assalamulaikum :)

No comments:

Post a Comment