Tuesday, October 30, 2012

Nak bawak mak tengok ni (:

Assalamualaikum (:



Aku nak tengok cerita Taken 2. Ada lagi ke kat wayang? Aku nak bawak mak aku sekali. Kesian mak aku. Dia nak tengok sangat. Adik and akak aku dah pergi tengok. Mak dah ajak dah aku pergi tengok but tak tahu bila je lagi. Bukan selalu mak tengok wayang. Dulu time muda-muda dulu mak tengoklah. Sekarang? Busy dengan keje je.



Gambar di atas menunjukkan hero dalam cerita Taken (: Nama dia Liam Neeson. Handsome kannnn? hahahahhaha. Aku suka dia. Mak pun suka dia. Suara dia macho gila kot. Dah tua pun handsome. Makin tua, makin handsome lah! Haha. Pelik lah tu aku suka lelaki tua. Biarlah! Wekkkk :p Ada lagi seorang lelaki handsome yang aku suka tengok.


Ni dia! David Caruso (: Handsome jugak kan? Hahaha. Cool je dia ni. Dah tuaaaaa, tapi handsome! Dia ni berlakon dalam CSI Miami. Tahu tak? Tak tahu? Tengoklah. Best (:


Ni lah cerita CSI Miami. Sangat best cerita ni. Tengok banyak kali pun tak bosan. Cubalah (:

Kepada mak, kita anak beranak suka benda yang sama. Ada masa nanti, nina bawak mak pergi tengok Taken 2 ye? Pedulikan kata-kata Jiji cakap cerita tu tak best. Janji ada Liam Neeson kan mak? InsyaAllah nina bawak mak (:

Assalamualaikum :)

No comments:

Post a Comment